Świat jest analogowy, nie cyfrowy...

Start z OpenGL ciąg dalszy – GLAD

Start z OpenGL ciąg dalszy – GLAD

GLFW, które udało mi się z sukcesem zainstalować (link do wpisu) teoretycznie wystarczy, żeby pracować z OpenGL. Dlaczego teoretycznie? OpenGL nie jest samodzielną biblioteką implementującą funkcje graficzne. Tak naprawdę jest to standard definiujący interfejs sterownika karty graficznej i za implementację poszczególnych funkcji odpowiedzialny jest producent sterownika karty graficznej. Jest to rozsądne, bo każda karta graficznaWięcej oStart z OpenGL ciąg dalszy – GLAD[…]

OpenGL i Visual Studio 2019

OpenGL i Visual Studio 2019

Po wielu latach wracam do Visual Studio. Nie kręci mnie budowanie środowiska „from scratch” i spędzania godzin na instalacji i konfiguracji i łączenia narzędzi, które były rozwijane równolegle bez myśli o współpracy ze sobą. Visual Studio od Microsoftu zawsze było budowane w jednym konkretnym celu, więc jest narzędziem dopracowanym i raczej niespodzianek nie należy sięWięcej oOpenGL i Visual Studio 2019[…]